Thursday, December 13, 2012

MERSING Aku Datang !!!

Assalamualaikum w.b.t.

Sekarang ni tengah popular kat pawagam pasal movie "ISTANBUL Aku Datang". Hahahaha. That movie was sooo cute. Tapi post aku kali ini dekat sikit dengan title movie "ISTANBUL Aku Datang", cuma tukar je ISTANBUL dengan MERSING, then jadilah "MERSING Aku Datang". 


..JOHOR punye mAp..
Ermmm...(berfikir sejenak).
Kenapa MERSING ? Why tak letak Paris ke? Korea ke? Tak pun Jepun ke? Ehh ! Jap...ni 'Mersing' yang dekat Johor tu ke..? Hoola... Mersing mana lagi ?(Sendiri tanye sendiri jawab)..*kooyaa la penulis blog nie!!!

Actually, aku letak "MERSING Aku Datang" sebagai title post ni sebab Mersing tu merupakan penempatan PLKN aku. PLKN ?? I can't wait to join you..haha.

Mula-mula aku dapat tahu dari kawan aku, An Nisa'. Thank You An Nisa' sebab tolong cek penempatan aku. Tapi aku rasa macam tak percaya je dapat kat Zon Selatan(Johor), harapan tinggi menggunung nak diposting kat Zon Utara(Kedah), tau-tau kena campak dekat selatan...huhuhu. Ermm, takpe la mungkin Allah s.w.t dah aturkan segala-segalanya yang terbaik buatku di sana. Mungkin juga ada hikmah di sebaliknya. So, Insyaallah I'll be enjoying my self there. Do da BESt. hahaha

Beberapa hari sebelum, aku try la cek sendiri penempatan aku. Bukan tak percaya pada kawan tapi untuk kepastian. Aku pun buka la link ni 



Aku masukkan i/c no. dan lepas tu, terpampang la....

NAMA : (Namaku)
NO KP : 95****-**-****
ALAMAT :...........................................dan sebagainya

Sampai lah kat

NAMA KEM : KEM PLKN PUSAT BINA SEMANGAT YPJ, MERSING, JOHOR.

Then, OMG !! Jadi betui la aku dapat dekat Mersing. So, MERSING Aku Datang !!!

Ok rasanya sampai sini sahaja entry aku pada kali ini. Insyaallah jika ada kelapangan, aku akan cuba post lagi entry yang menarik sebagai perkongsian.

Thank you for reading this entry ! Last but not least, "Love for ALL, Hatred for NONE"


No comments:

Post a Comment